خدمات پس از فروش چیست ؟

,
خدمات پس از فروش چیست ؟

آشنایی با خدمات پس از فروش

امروزه با رونق کسب و کارهای موجود در بازار ، انتخاب محصول برای کاربران با دشواری زیادی رو به رو است ؛ زیرا در بازارهای امروزی ، خصوصا در بازارهای کالای مشابه ، مشتریان حق انتخاب بیشتری دارند. زیرا اکثر برند های موجود در بازار جهان ، به ظاهر زیبا بوده و معمولا عملکرد خوبی نیز دارند .

اما به دلیل احتمال بروز مشکل در دستگاه مورد نظر ، ذهن خریداران با این فکر مشغول شده که پس از ایجاد مشکل دیگر نمی توان از آن استفاده کرد . اما با تامل و آشنایی با برند ها ، می توانید این نگرانی را از خود دور کنید .ابتدا برند محصولی را که زیر نظر دارید ، بررسی کنید و از آن اطلاعات کامل مانند نام برند ، بررسی کیفیت و کارکرد محصول ، قیمت و هم خوانی آن با بودجه موجود شما ، گارانتی و خدمات پس از فروش را جمع آوری کنید .

مهم ترین این نکات گارانتی و خدمات پس از فروش هستند . این دو ارتباط مستقیمی با اعتماد و اطمینان مشتری دارند و کاربران با بررسی مدت زمان و شرایط مندرج بر کارت و استعلام از آن ، می توانند به محصول و تولید کننده آن اعتماد کنند . شرکت های ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش همراه محصولات ، می بایست دارای مجوز معتبر باشند و همچنین اقدامات موثری را برای کاربران قرار دهند تا خدمات آنها صرفا تبلیغاتی نباشد .

اما شاید برای شما سوال باشد که خدمات پس از فروش چیست و چرا با اطمینان کاربران سر و کار دارد ؟ با ما همراه باشید تا توضیحات کامل را در مورد خدمات پس از فروش به شماعرضه کنیم .

ezgif 4 bdaef29ae4

خدمات پس از فروش چیست ؟

خدمات پس از فروش شامل فعالیت هایی است که برای پشتیبانی و حمایت از خریدار ، پس از خرید می باشد . یعنی کاربران پس از خرید محصول خود نیز می توانند از خدماتی برخوردار شوند تا از برند خریداری شده ، رضایت کامل داشته باشند . خدمات پس از فروش به دلیل جلب اعتماد ، سبب شناخته شدن هرچه بیشتر شرکت تولید کننده می شود .

این فعالیت ها در جهت رضایت و اعتماد مشتریان انجام می شود که شامل پشتیبانی آنلاین، آموزش ، پشتیبانی فنی ، نصب ، تعویض کالا ، گارانتی و تعمیر کالا می باشد . خدمات پس از فروش یکی از جنبه های مهم خرید است و نباید آن را نادیده گرفت ؛ زیرا هدف اصلی آن ، جلب رضایت مشتری و حل مشکل به وجود آمده است تا کاربران گرامی بتوانند به برند انتخاب شده اعتماد کامل داشته باشند . در ادامه انواع خدمات پس از فروش را برای شما توضیح داده تا بتوانید بهترین محصول را با خدمات همراه ، انتخاب کنید .

ezgif 1 f1e551cc94

انواع خدمات پس از فروش

  • تعویض کالا : این نوع از خدمات پس از فروش ، از برترین انواع آن است ؛ بدین معنا که اگر کاربر از محصول خود به دلایل مختلفی که می بایست تایید گردند ، رضایتمند نبود ، می تواند با مشاوران برند محصول تماس گرفته و درخواست دهد که کالای خریداری شده تعویض گردد . یا می توان گفت اگر قطعه ای از دستگاه آسیب دیده باشد ، می توان آن قطعه را به صورت رایگان تعویض کرد .
  • تعمیر : در صورت بروز مشکلی در دستگاه ، پس از بررسی کارشناسان ، محصول خریداری شده به صورت رایگان توسط کارشناسان و کارکنان مجرب تعمیر خواهد شد و در کمترین زمان ممکن تحویل شما داده می شود. دو مورد تعویض و تعمیر کالا ، مرتبط با پشتیبانی فنی هستند .
  • آموزش : در این بخش از خدمات پس از فروش ، شما می توانید به صورت حضوری ، تلفنی و یا آنلاین ، آموزش کار با دستگاه را یاد بگیرید و از کارایی تمام قطعات محصول باخبر شوید .
  • پشتیبانی آنلاین : این نوع از خدمات ، برای محصولاتی است که الکتریکی هستند و به گونه ای با تکنولوژی سر و کار دارند . این نوع پشتیبانی به صورت 24 ساعته انجام می شود و در اصرع وقت جواب کاربران داده خواهد شد . شما می توانید در صورت داشتن مشکلی در کار با دستگاه ، از کارشناسان کمک بخواهید .

ezgif 4 465724e99b

خدمات پس از فروش راسا الکتریک

راسا الکتریک با داشتن کارشناسان مجرب ، متعهد و پایبند به اصول مشتری مداری و با قدرت تحلیل و توانایی حل فوری مسئله ، به تمامی تعهدات خود عمل کرده تا در نهایت به اهداف مهم خود که همان رضایت مشتریان ، تبدیل خدمات پس از فروش به مزیت رقابتی محصول و افزایش اعتبار محصول در بازارهای رقابتی است ، دست یابد .

این شرکت به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته ، امکان پاسخگویی تلفنی به سوالات فنی و رفع ایرادات احتمالی محصولات فکر آلمان را برای کاربران عزیز میسر کرده تا اعتماد و رضایت آنها به صورت کامل جلب شود .

این شرکت با در اختیار قرار دادن گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله برای محصولات فکر ، توانسته که نگاه های بسیاری را به خود خیره کند و خریداران بیش از پیش به خرید این محصولات روی بیاورند . هدف ما از قرار دادن این امکانات برای شما کاربران عزیز ، جلب اعتماد شما است تا بتوانید حتی پس از خرید کالای مورد نظر خود ، از خدمات پس از فروش عالی آن نیز استفاده کنید .

ezgif 4 6a16f468b6

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *